Svarta dadlar, gröna träd och ett liv som går uppåt.

Jag börjar med att länka till ett inlägg på en annan blogg som jag vill att ni alla ska läsa efter den så långa pausen jag tog utan att prata med er.

Och ska jag tala sanning, det har varit ett riktigt skitliv jag haft sedan jag kom ut till mina föräldrar. Och trots det kom jag ut som enbart transexuell, och inte homosexuell därpå.

Jag har varit lite vilsen i mig själv, samt så har en hemsida jag är medlem i tagit över mitt sinne - och mina betyg.

Oroa er inte, lösenordet är utbytt av en av mina närmsta vänner, och hon har lovat fullt och hedligt att hon inte kommer att ge mig det innan skolans slut, och så kommer hon att ta lösenordet igen när skolan börjar.

Och det känns lite skönt. Läxorna blir gjorda, konstigt nog. Mina betyg har stigit drastiskt på knapp en vecka, och jag är inte lika stressad. Och så läser jag.

Oops, jag menar spelar Pokémon. Hosthost.
Min starter six är helt underbar i min Pokémon Black v.

Jag skyller på att min älskade Bedew behöver min kärlek.

Jag har varit hemma hela dagen, nerkrypen i ett hav av sol som strålar igenom mitt fönster, med en påse dadlar och spelat spel Pokémon hela dagen, och klockan är snart åtta.

-

Kanske bör tilläggas; jag la mig vid 22.30 igår och vaknade vid 8 i morse. Det är 12 timmars spelande.

Jag lägger mig snart igen. God kväll, god natt, god middag - det beror på när ni själva vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0