Jag visar ofta inte mina känslor

Det har jag kommit på, just nu när jag pratade med en person som jag inte känner riktigt bra, men har det riktigt svårt.

Inte förän jag började prata med henom så förstår jag hur lite folk vet om mig.

Hur många vet att jag fortfarande har självmordstankar, trots att jag säger att jag är över de känslorna?

Hur många vet att jag tycker att jag är tjock, och hittar alltid på nya fel på min kropp, trots att det kan vara att jag har ett födelsemärke på vänster arm på fel ställe, och inte på t ex höger arm lite längre ner?

Hur många vet att jag får mig själv att kräkas - inte för att gå ner i vikt, utan för att känna smärtan i magen av att magsäcken drar ihop sig?

Hur många vet att jag ofta inte klarar av att ens stå upp, och ändå fortsätter spela stark?

Precis.

Kommentarer
Postat av: -

Skulle va kul snacka med dig på msn eller ngt. Har inte snackat med någon annan transperson förut! :/

2011-05-27 @ 22:54:41
URL: http://robinsiljek.blogg.se/
Postat av: Linky

vet nu :o <3 finns här :(

2011-05-30 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0