Jag kan, och jag ska.

Armarna värker.

Magen värker.

Rumpan värker.

Benen värker.

Huvudet snurrar.

Jag har nyss haft min andra lektion i thaiboxning.

Och jag tror jag kommer att stanna också.

Jag har en NO-läxa som borde ha varit tills förra fredagen, fast jag var sjuk då, och jag har min första NO-lektion i morgon för veckan. Två lektioner i NO på torsdagar på 1.5 h respektive 45 minuter, och en på 1 h 15 minuter på fredagen.

Jag måste verkligen lämna in den där läxan.

Så... Jag borde börja på den nu.

Varför fortsätter du att läsa det här? Det handlar om absolut ingenting. Inget handlar om någonting. Min blogg är meningslös.

Nej, jag är inte nere. Inte alls. Jag blev inte bara påcyklad av en i min parallellklass med flit. För att de tror att jag är transsexuell, fast jag inte sagt att jag är det.

Det hände inte alls. Varför tror du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0